Wildnispädagogik Naturpädagogik

Wildnispädagogik, Naturmentoring, Naturverbindung, Weiterbildungen, Waldtage, Klassenfahrten, BNE, Kinder, Jugendliche, Erwachsene, Berlin, Brandenburg

OVERVIEW

The website wildnisschule-berlin.de presently has a traffic classification of zero (the smaller the higher page views). We have inspected sixteen pages within the website wildnisschule-berlin.de and found two websites referring to wildnisschule-berlin.de. We were able to detect two mass communication platforms owned by wildnisschule-berlin.de.

WILDNISSCHULE-BERLIN.DE TRAFFIC

The website wildnisschule-berlin.de is seeing alternating quantities of traffic all round the year.
Traffic for wildnisschule-berlin.de

Traffic ranking (by month) for wildnisschule-berlin.de

Traffic ranking by day of the week for wildnisschule-berlin.de

Stadtwildnis - wilde Stadt

E s ist mal wieder Sonntag, eigentlich ein strahlend schöner Sonntag, doch die trübe letzte Woche hängt noch im Gemüt. Die vergangenen Tage waren grau und die Nächte sehr kurz. Das Kind war krank! Vater hat alle Termine absagen dürfen und verbrachte die Tage mit dem zu recht missgelaunten Sohn im inneren des Wagens! Also Sohn und Kinderwagen ins Auto geladen und los! Der Weg ist vereist.

WHAT DOES WILDNISSCHULE-BERLIN.DE LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of wildnisschule-berlin.de Mobile Screenshot of wildnisschule-berlin.de Tablet Screenshot of wildnisschule-berlin.de

WILDNISSCHULE-BERLIN.DE SERVER

I diagnosed that the main root page on wildnisschule-berlin.de took three thousand seven hundred and eighty-one milliseconds to download. I could not observe a SSL certificate, so in conclusion our crawlers consider wildnisschule-berlin.de not secure.
212.8.207.198

We identified that this domain is weilding the Apache/2.4.7 (Ubuntu) os.

Wildnispädagogik Naturpädagogik

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The website had the following in the homepage, "Das ist die Webseite der Wildnisschule Berlin! Vogelsprache mit Ralph Müller." We analyzed that the web page stated " Wir sehen uns als Bildungseinrichtung, die ein Verbindungsglied sein möchte zwischen Mensch und natürlicher Umwelt." It also stated " Es ist unser Ziel, jüngeren wie älteren Menschen mit Hilfe von Wildnispädagogik. Naturmentoring verbindende Natur- und Gemeinschafterfahrungen zu vermitteln. Ihr Team der Wildnisschule Berlin."

SEEK OTHER WEB SITES

Captain-Dreamings blog - Loading . - Skyrock.com

Le temps passe, les choses changent. Les gens nous font sourire et nous décoivent. Parfois on continue sans y prêter attention, mais on fond on oublie rien, on sourit en disant que tout va bien.

equus-angelss blog - Ω Equus αngelς - Skyrock.com

Avec la venue imminente de bébé. Ou sur le blog de K. Que je tenterai de mettre à jour! Please enter the sequence of characters in the field below.

mllx-inoues blog - mllx-inoue - Skyrock.com

The author of this blog only accepts comments from friends. Click here to post a comment using your Skyrock username. And a link to your blog, as well as your photo, will be automatically added to your comment.

One-piecex360s blog - Blog de One-piecex360 - Skyrock.com

Subscribe to my blog! Bienvenue sur mon blog. Je vous présenterais les personnage de One Piece. Please enter the sequence of characters in the field below.